Searching for ......

Wednesday, August 28, 2013

Shawl Labuh Keluaran Syarai

Assalamualaikum..
Lama dulu sebelum raya, aku ada tolong kawan aku jual shawl.
Yang bestnya shawl ni ada jenis-jenis yang labuhhh.
Kainnya pun sedap sangat, selesa.

Bagi aku tunjuk gambar lah senang.

See? Labuh kan?
Memang best kain dia.
Cuba tengok colour dia. 
Sebelah dalam lain dengan yang luar. 
Satu plain satu lagi bercorak. So, ikut kesukaan lah nak guna mana-mana belah pun. :D

#sorry la tangan model kena pegang atas sebab I tak guna pin pun, takut rosakkan tudung tu :p


Tengok tudung ni, aku pakai plain kat luar, then aku keluarkan siit bahagian yang bercorak. 
Lawa kan kan hehe

Ni corak kat luar. 
Sorry serabut sikit.



Ni colour pich cair gitu. 
corak pattern sekarang. 

Okayy, ni aku terbalikkan dia.. 


Ni hijau aku letak luar. 

Ni aku terbalikkan dia.
Jadi ungu plain kat luar. 

Ni hijau kat atas..

Ni hijau kat bawah..


Okayy ni dah malas ahaha. 
Tapi tudungnya tetap lawa kan?
Pich dia agak pekat pekat gitu..

#untuk pengetahuan, semua shawl ni tak jarang okay. Diulangi tak jarang. 

Aahaa, she is my partner.
Comel jerr orangnya..
Siti Nursyahirah or syaroo..

So, tudung tudung tadi harga semua berbeza sebab tengok material kain dia..
Then kelabuhan dia..
Kalau nak yang saiz biasa pun banyak..

Siapa-siapa minat, boleh komen then kita ngobrol-ngobrol k. :p

For the pleasure of Allah :)

Okayy, bubyee. 
Thank You!


No comments:

Post a Comment