Searching for ......

Wednesday, September 4, 2013

Adaptasi Cerita Benar : Hatchi sarangeee :'(

Assamualaikum.

2 hari lepas aku ada tengok 1 cerita ni.
Di suggest oleh kawan baik aku muehehe.
Cerita ni tentang seekor anjing yang sangattttt setia.
Wuuuuuu..

Hatchi A Dog Story.



Hatchi adalah seekor anjing yang sangat setia dengan tuannya. Dia menunggu kepulangan tuannya, Profesor Ueno di Stesen Shibuya, jepun setiap hari. U know, setiap hari. :'(

Prof tu mati secara mengejut masa tengah mengajar kat Universiti dia. Sebab tu lah si Hatchi ni tungguuuuu je  all the day. Sebab pukul 5 hari 1st tuan dia mati tu, tuan dia tak muncul keluar dari pintu stesen tu. Dan Hatchi meneruskan penantiannya sehingga 9 tahun berikutnya. Di stesen yang sama. Tempat yang sama. Wooo sedih beb. Seriusss.

Look. Rapat gila depa. :'(
Macamana laa si Hatchi ni tak rindu tuannya. 



And ada part bila stesen Shibuya tu diubah suai reka bentuknya,
As usual.
Kalau nak tahu cerita penuh, poei cari kat blog sesapa.
Aku tak larat nak nulis yooo..


Wajah Kerinduan Hatchi isk isk :'(
Menunggu nunggu nunggu huaaaaa


Wajah tua Hatchi :'( 
Makin tomeymeymey muahhhh


Ini tugu Hatchi kat jepun. Kat sinilah si Hatchi tunggu tuan dia. For 9 years. 


Ini muka sebenar Hatchi. 
Yang tadi tadi tu semua pelakon hihii
Sian kan dia. 
Tengok muka dia. Muka berharap. Muka kerinduan.
huaaaaaaaaaaaaaa Hatchi jahaaaaat :'( 
Nape tunggu sayaaaaang :'(


Ini Hatchi sebenar masa kematiannya. isk isk. :'(



Tapi memang power si Hatchi ni.
Walaupun dia binatang haram. isk isk.
Namun, cinta dia lagi dalam menusuk jiwa dari manusia. isk isk.

U know,
Bila aku habis tengok cerita tu, aku rasa nak maraaaah si Hatchicicii tu.
Aku rasa macam !@#@$%#% wooooo.
Hatchiiii, nape ko tunggu situuuu. :'(
Lama sangat tuuuu. Balik la wehh...
pastu huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Serius beb. aku menangis nangis tengok cerita ni.
Teserot serot hingus.
Nasib baik roomate tidur bhahaha :p

Carilah cerita Hatchi ni,
Aku dengar seluruh dunia menangis untuk dia ni.
Tajuknya : Hatchi, A Dog Story.

FOR THE PLEASURE OF ALLAH

Bubye Hatchi baby muahmuah

2 comments:

  1. Assalam kak... hee, bace sedikit description akk psl cite hatchi ni un dah buat ina sedihhhhh....

    Haaa, nak tanye, akk penah dgr cite 1 liter of tears? *promote ^_^

    Kalau akak tak penah neok, ina ley bg.... ;)

    ReplyDelete
  2. wslm ina, akak dah tgok cerita tear tu.. sangat sdih.. x mau tengok lagi :"(

    ReplyDelete