Searching for ......

Monday, February 3, 2014

Im Joining PBSM :)

Assalamualaikum semua.

Rindulah nak type type :’(
Tak sabar nak pakai henpon beso beso bagi aku senang sikit nak menaip naip ni huhu
Kalau ada rezeki insyallah, kalau tak BB jangan merajuk ye, aku nak pakai kau lagi.. hehe

Kita nak cerita kita masuk PBSM for the first time in my life cecehh
Bukan apa, sebelum ni tak pernah try lagi masuk apa apa persatuan macam tu, tolong tolong orang.
Selalu memang masuk untuk diri sendiri je, macam PPIM, belajar masak masak, jahit jahit.
Isteri solehah la senang kata.

Pastu dulu kecik kecik ada gak masuk pengakap.
Best pengakap, Cuma time kecik kecik sesuailah untuk aku kot, dah besar ni biar pilih yang ayu ayu sikit :p

PBSM ni pun Encik Tunang yang pilihkan..
Kita ikut je mana yang baik..
Alhamdulillah so far baik lah..
Tak ada masalah.
Aku suka PBSM! :D

Eh lupa nak cakap aku sekarang sem 3 so wajib sertailah persatuan macam tu.
Kata cikgu kannnn.
Haaa, jangan ingat aku budak sekolah rendah ye, aku cikgu budak sekolah rendah.
Gittewww

So cerita balik pasal PBSM, aku sukalah belajar sesuatu yang baru dalam PBSM ni,
Nanti senang sesapa yang rasa macam tak selamat je nak jalan jalan gi pantai nak berenang ke apa,
Boleh ajak aku.
Kot kot lemas ke aku boleh tolong CPR kan.
Tapi berenang ke tepian sendiri lah ek, aku belum belajar berenang.:3
Eh dah belajar Cuma tak reti reti sampai laaa ni ha.

Hehe.

So pensyarah pun okay, Cuma kita jangan buat hal lah, nanti bikin masalah susah maaa.
Sebab pensyarah semua jenis u ok I ok, u tak ok u kena lah.
Haa, gitu..
So far aku bersyukur lah masuk PBSM J
Disebabkan baru je masuk so aktiviti tak update sangat, nanti dah masuk kawad apa semua kita cerita balik k.

Tu ajelah, gambar pun taraaa.

Thank You!
For the pleasure of Allah.
Bye..



1 comment: