Searching for ......

Saturday, May 3, 2014

Alhamdulillah.. Road To My BIG day!

Assalamualaikum

Alhamdulillah..
Akhirnya semalam aku dah pun bagitahu satu Malaysia yang ada majlis untuk aku bulan jun ni :3
Alhamdulillah. Malu la titew

Nanti aku akan buat satu entry khas untuk cerita fasal pertunangan aku beberapa bulan lalu..
Haha memang dah lama
Basi dah tarikh nya..
Tapi tak basi bagi aku kikiki

Akan ku abadikannya sebagai memori yang terindah sebagai diri aku
Nanti anak anak ibu baca ekkk cane ibu tunang ngan ayah dulu :p


Okay, nanti kita panjang panjangkan lagi cerita kaayy
Nak carik gambar time bertunang.
Mana tah ahahaha

Teringat dulu masa mula mula kenal tunang kita, dia selalu sebut

EVERYTHINGS GONNA BE OKAY :)

Heheee. Bila aku dengar je ayat tu tak kira lah aku cakap untuk diri aku sendiri pun, aku akan rasa tenang sikit, rilex sikit :)

Thank You!
Hehee. 
Byeee. 

No comments:

Post a Comment