Searching for ......

Saturday, May 10, 2014

Pemenang GiveAway By Ilyasiddiqah yeyh!

Assalamualaikum 

Hahah klako laa. Ada sorang je peserta, maka dialah pemenangnya yey!

Dipersilakan NUR ULAIYA SYAMIMI BT MOHD SHUKERI untuk menerima hadiah yang dia sendiri amekkan gambar dan edit untuk jadikan gambar dalam giveaway aku hari tu. Kihkihkih

Maceh Mimie always support me J

A for aisyah
B for my dear tunang

A: Saya buat giveaway mimie sorang je join haha
B: Tu laa .. kihkihkihkihkihkihkihkhihkihkihkihkihkih (maksudnya gelak sopan sopan tapi tak tahan nak gelak banyak banyak jugak)                                                                                                                                                                    

Aku bagitahu dia saja je sebab aku rasa macam dia dah tau giveaway aku takde sambutan, tapi dia tak ejek ejek aku lah. Dia tahu dan dia rasa lawak, tapi kesian pulak nak cakap ngan aku. So dia senyap je dan buat buat tak tau.

So jom gelak sama sama hahahahahhahahahahahha ngeng :p

Maceh Mimie. Maceh semua. Memang rezeki kau lah Mimie :D

For the pleasure of Allah

Thank You!
Byee

1 comment:

  1. weyh ! malu saya.. hahahaha.. aku pon tgh gelak ni.. btw, maseh laaa.. jpg aku g bilik ngko.. hehehehe

    ReplyDelete