Searching for ......

Wednesday, February 4, 2015

What Happend When Your Husband Is Your Best Friend?

Assalamualaikum..

Sebenarnya sekarang aku tengah rasa macam maalaaas sangat nak bersungguh-sungguh join aktiviti maktab. Contohnya esok ada class. Alaa nape ni..

Join tu pasti join, cuma semangat je takde, so main join jela maksudnya faham dak?

Tak pe takpe. Kalau aku lemah semangat cemni, aku suka ingat husband aku, nanti mesti aku jadik bersemangat balik hehe. Tapi bersemangat untuk hidup jela.. Bukan blajo ngatpon.. Jadi mari aku cerita pasal husband aku hihihi

Tajuk pun macam wow la sangat.wekk. Cuolls tahu kan who is ma aben? Ma aben is my husband in gedikss translation muehehe.

Ma aben asalnya adalah stranger yang jadi kawan sekelas aku kat ipg. Lama-lama kawan jadiklah kawan baik. Bila jadi kawan baik rasa macam sesuai ja jadikan isteri. Pastu kawen..Lepas kawen ehh makin jadi kawan baik pulak.

Haaa.. Jadinya.. Husband aku ni memang kawan baik aku. Lagi2 lepas kawen ni aku rasa aku lebih dan sangat2 selesa berkongsi semua benda dengan beliau. Eh beliau. Hehe.

Bekoz.. I love the way we love each other. I love the way we talk. I love the way we express our love. Banyaaak lagi i love. Malaih nak tulih hee.
Dan sbgai conclusionnya , i love u. Hehe.

Kadang tu kan, tengah berbual pun boleh duk kalut tersyasyul.  Contoh :

Abang, ayang nak keluar tengok kucing ni, awak nak ikut saya tak? Jom la sayang jom la jom la..
Hehe pening. Kadang aku kau pun nak terkeluar sebab sometimes gerammm je tengok mak ketom sorang nilah. Atau tengah citer pasal kawan. Yela kita pun kawan2 kan kat kelas hehe. Tu yang kena be aware sikit jangan sampai tersyasyul hehe.

Sometimes jugak kitorang borak malam2 sampai 2,3 pagi. Best moment ever. Baring sama2, muka pandang syiling. Dan mulut bercerita. Segala drama keluar. Tapi stay pandang syiling. Biasanya kalau cuti2 tu ada masa nak meluahkan perasaan sedih, suka, takut, geram, gembira dan macam2 lagi, kitorang akan borak lamalah macam tu.. Kejap kang nangis, kejap gelak2 kejap sama2 kepala berasap menahan marah.. Last sekali senyum puas hati dan tidur.. I love that moment. Aku rasa lega dapat citer kat suami..

Bestnyaaa. Micu aben...

Ok tu jelah. Malam makin larut. Suami aku dah tazkiroh tu suh bangun tahajud. Katanya kalau tahajud pun tak dapat babgun, tak risau akhiratlah namanya tu.. Kauu kena sebijik hehe.. (mungkin sebab dah dua malam bercuti di rumah, dua dua malam dia solat sorang2) he he he ≥﹏≤

Konklusi aku untuk tajuk kali ini ialah : When the hubby is ur bestfie, you will feel free to express ur love in soooo many ways.

Simple je. Over kan siap bak tulis dalam blog hehe.
Thats all.

Thank you
Assalamualaikum..

1 comment:

  1. Subhanallah sweeeet sgt! moge akk dan suami dan anak anak anak bahagia sampai syurga! allahumma aamiin :-)

    ReplyDelete