Searching for ......

Wednesday, November 11, 2015

Majlis Perkahwinan Kak Aisyah, My Sister In-law :)

Assalamualaikum and Sobahal kheir.....

Lama sangat tak udate blog kan. Rindu rasa. Last update masa guna blog sebagai bahan bantu belajar bahasa arab dalam PdP hari tu. Itu pun tak de dalam markah praktikum sebab guru pembimbing nak masuk tapi tak jadi. Im is sobbing T.T

Alhamdulillah sekarang di kat dalam kelas baru nak start study walaupun dah 3 minggu study week. *weh sapa nak study weh kalau study week 3 minggu wehhh

Haha.

Exam 17 hb sebelas 2015. Insyallah boleh jawab. Aku bukan style belajar sorang bila dah masuk alam universiti aka IPG nih. Aku pasti akan belajar secara grouping. Group yang memang wujud sejak semester 1 lagi. Thanks you guys :’)


Ok jom join kita nak citer pasal wedding kak ipar kita ni, Kak Aisyah. Tapi kita tak letak gambau panten ye sebab panten dok kasi heee.

Ini adalah hasil kerja tangan aku hihi. Cuma menyiang ikan jelah tak. Kerja kerja menyiang ikan dilakukan oleh panten sendiri hokey. Ni ikan selayang..
P/S : air dia terlampau banyak ni so jangan tiru aksi ini hehe. Sebab keesokan paginya orang tua tua kat kapung bising sebab air banyok ngat.. 


Ni yusuf adik ipar kite. Mengecat dipagi hari kejadian! Power dok? hehe. 

Orang merewang. Kitorang tak guna catering okay. Power dok ? T.T

Pemandangan dari veranda rumah, Masa ni tak ramai lagi orang datang.

Rumoh mok metua pun dah bertukar jadi kaler ungu pink.... I love it hihi

Muka penat giler. Aku rasa peranan aku antara yang terbesar jugak dihari tu iaitu aku jadi camera woman dan aku jadi jurusolek. Memang sangat penat tapi sangat seronok juga.. Hihi


Tapi mungkin dia lagi penat lah =')

Umi : Ika, jom buat muka penat jom..
Ika : Ok hehehe... 


Alhamdulillah selamat pun buat majlis kenduri untuk kedua mempelai. Alhamdulillah, lepas beberapa hari kak Aisyah pun terbang ke mesir dan abang ala pun menyambung kerja sebagai cikgu kat johor. Tahun depan dorang jumpa semula. Doalah yang baik baik untuk dorang ye...


Ok dah Assalamualaikum..
Thank you!

No comments:

Post a Comment