Searching for ......

Monday, December 21, 2015

My Wish List For 2016

Assalamualaikum

Hehe belum pape lagi dah nak wish list bagai kannn hehe. Tapi takpelah kot wish list ni azam tahun baru je senanya. Bila ada azam barulah kita bersemangat nak menjalani tahun akan datang dengan lebih baik kan kan ❤️

Tapi biasanya wishlist aku ni tak taulah jadi ke tak haha. Dia bergantung pada macamana aku rasa. Aku rasa jadik ke aku rasa tak jadik. 

Itulah kuasa minda orang kata. Kita senanya boleh capai semuaaa yang kita mahukan. Dengan syarat kita YAKIN SEBENAR BENAR YAKIN yang kita PASTI capai. Itu syaratnya. 

Jadi wishlist aku takmau share kat sinj lah hehe.  Aku nak tulis dalam buku aku. Belum beli lagi tapinya buku untuk 2016. Tunggu hubby balik. Hee. 

Aku rasa specialnya aku ialah setiap tahun aku akan ada satu buku khas utk tahun tu. Semua aku catat and rancang dalam buku tu aje. So untuk memaksimumkan penggunaannya haruslah ku beli buku yang cantik. Kalau tahun lepas aku beli kat Mr Diy aje. Coney and murah bukunya hehe. ❤️

Tahun 2016 adalah tahun yang penting bagi aku dan suami. So kitorang kena bersungguh2 merancang dan bertawakkal semoga semua urusan dipermudahkan.  


Fighting ilyasiddiqah!!! Marha Marha!!! Wa iza batash tum jabbarin jabbarin!! Heheh


Thank you
For the pleasure of Allah
Assalamualaikum 


No comments:

Post a Comment