Searching for ......

Sunday, May 15, 2016

Novel Harry Potter Preloved Untuk Dijual

Assalamualaikum

Walaupun mungkin terlalu lambat but yeah I got my own harry potter books!

Tapi saya tahu saya tak boleh berlebih-lebihan gembira atau suka sebab yelah harry potter—iluminati yang sangat jelas. Walaupun orang kata tak apalah suka baca je tapi aku tetap berhati-hati dan mesti kena ada ilmu latar belakang harry potter ni sebelum terlalu suka kepadanya.




Oh ye aku nak jual buku harry potter English Version yang aku beli hari tu. Sapa nak boleh contact aisyah 011.330.0.34 ye. Langsung takpenah dibaca dan taka da cacat cela. Sebab nak jual adalah aku dah beli buku versi melayu dan aku lebih suka baca yang melayu sbb senang nak faham hehe. 

Novel Harry Potter preloved untuk dijual (sebenarnya tak tahulah ia kategori preloved ke tak sebab belum disentuh langsung) 




HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE
ENGLISH VERSION 
Harga beli : RM39.90
Harga jual : RM35.00 (termasuk postage)

HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE
ENGLISH VERSION 
Harga beli : RM39.90
Harga jual : RM35.00 (termasuk postage)

Kalau beli dua2 dapat lagi murah, mesti uolls suka tapi kena PM luu..

Dah nak baca Harry Potter.. Bye

Thank You!

No comments:

Post a Comment